Met Mocca naar cultuur

Inspiratiebijeenkomst

Graag nodigen Mocca en Stichting Kunsteducatie De Rode Loper op School jullie uit voor een bezoek aan de KinderKunstBiënnale.

De eerste Amsterdamse KinderKunstBiënnale laat zien wat er gebeurt als kinderen in aanraking komen met kunst en wat de opbrengst is van cultuureducatie. Kinderen nemen ons mee in vijf werelden: Amsterdam, mijn stad, Wonderkamer, Stromend Blauw, Dit ben ik – dit zijn wij en Toen, Nu & Straks.

De Rode Loper op School neemt ons mee over de tentoonstelling. Er is ruimte om elkaar te ontmoeten en ervaringen te delen. Kinderen als kunstenaars, met een ongebreidelde fantasie en een onbevangen en originele blik op de buitenwereld. Kom kijken, maak mee: we hopen jullie allemaal te ontvangen.