naschools

KunstLab voor Kanjers

De Rode Loper op School organiseert samen met de Talententent en MK24 de naschoolse cursus KunstLab voor Kanjers.

Deze cursus is bedoeld voor kinderen uit groep 5 t/m 8 die plezier hebben in beeldende vakken en hun talent na schooltijd verder willen ontwikkelen.
Kinderen maken kennis met een professionele kunstenaar en met verschillende technieken en materialen. Ook brengen ze een bezoek aan MK24, het centrum voor cursussen beeldende kunst in Oost.

Het lesgeld wordt voor kinderen met een stadspas vergoed door het Jongeren Cultuur Fonds Amsterdam. Er is hulp bij het aanvragen van een stadspas.

Wil je meer informatie over deze bijzondere cursus? Neem dan contact op met De Rode Loper op School of met Joke Hilverda van de Talententent via: