De Geluidenjager

Concert op unieke instrumenten

Aan de rand van het oerbos en de bewoonde wereld woont de Geluidenjager. Hij struint elke dag het bos af op zoek naar geluiden. Als hij geen geluiden kan vinden, maakt hij ze zelf. Van allerlei spullen die hij tegenkomt, bedenkt en maakt hij zijn eigen instrumenten en die maken allemaal een ander geluid. Zoals de harp, gemaakt van oude auto-onderdelen. Die klinkt dromerig van hoog naar laag. En dan de stofzuigermondharmonica, die piept er een beetje vals op los. Vrolijke belletjes dwarrelen aan een zig-zag ijzerdraad naar beneden, terwijl de snavelfluit een melodie laat horen. De Geluidenjager, Martien Groeneveld neemt de kinderen mee in zijn klankperformance vol verrassend geluid, muziek en beweging. Voor ouders met kinderen.